tisdag 3 april 2012

Jag har så himla tråkigt nu för tiden! Jag ska helst inte göra nånting som gör att jag spänner min armbåge alltså kan jag typ inte göra nånting... men det gör man ju ändå. Jag måste ju tex sköta mitt skolarbete och vissa vardagssysslor. Men sticka gör jag inte och datorn blir så lite som möjligt.

Men...

Nu har jag påsklov. Fritid suger när man inte får fylla den med sånt man längtar efter! Jag behöver visserligen plugga men även detta måste ske med måtta eftersom skriva känns särskilt mycket i armbågen.

Jag säger bara en sak! Skaffa er aldrig överansträngningsskador! Det är segt och långdraget att bli av med.

Jag får börja bli bättre på utomhusaktiviteter som inte kräver en högerarm. ska se om man kan få med sig pojkvännen ut på äventyr i veckan....

3 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att det onda ger med sig snart.
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  2. Fy vad tråkigt det låter, hoppas det onda ger med sig snart!

    SvaraRadera
  3. Hur går det med armen och stickningen? Det var ju jättelängesen du skrev nu!

    SvaraRadera