fredag 20 januari 2012

Fredagsmys



Så här fina saker kan min pojkvän göra på jobbet :) så kul att han tänker på mig!
Blir faktiskt riktigt sugen på att köpa egna pärlor och plattor och göra egna saker. Om P åker till IKEA imorn kanske jag kan få en laddning.
Eftersom jag är ensam hemma ikväll består fredagsmyset idag av ett halvt glas vin, kakor, massor av tvätt att vika tvätt och play-tv.

Fredagsmys

Sen upptäckte jag att det är bra att jag inte kan sticka för nu har jag lagat två trasiga sömmar istället. Måste ju ha nått i händerna! :)
Den underbara voltaren-krämen jag har smörjt mig med gör sitt jobb så jag tror att jag kan börja sticka snart igen. Men i helgen ska jag som tur är jobba, så då har jag annat och tänka på. Trevlig helg kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar