torsdag 4 oktober 2012

Jag mår så bra!

Jag mår riktigt bra idag. 

Armen börjar bättra sig, den är inte bra men jag har väldigt lite ont i den och så länge jag har min stödskena på handleden så fungerar det bra att sticka och göra andra saker. Med hjälp av ett väldigt brett resårband med inbygda kuddar så orkar jag luta armen mot bordet om jag tex ska skriva en längre stund. Så med hjälp av mina hjälpmedel så är jag nästan tillbaka i mina gamla gängor.

Alltså: Jag bakade kanelbullar igår. det gick fint både att knåda degen och kavla ut den. Det var så roligt att få pyssla i köket och det blev himla goda bullar av det.

Jag har börjat springa. Jag har hakat på ett program som fritt översatt heter från soffan till fem kilometer som går ut på att långsamt trappa upp löpandet så att man tillslut ska klara att springa en halvmil utan att stanna och utan att dö av andnöd. Man springer och går om vartannat i intervaller om 30-90 sekunder allt enligt en liten röst som jag har laddat ner till min telefon. Än så länge är det väldigt skönt att springa, men jag är ju bara på första veckan. ;)

1 kommentar:

  1. God Jul och Gott Nytt År. Hoppas din arm håller sig i form nu.

    SvaraRadera